Tisdag

Varje morgon när jag vaknar börjar jag alltid med att starta datorn, o läsa alla bloggar jag har som favoriter, och antalet har växt, från typ 2 till typ 24 st! De sitter jag och läser oftast medans jag äter frukost. Jag har några favoriter som jag kollar flera gånger per dag för att kolla om den blivit uppdaterad.

Åkte tidigare in till stan idag för att kolla lite på HM istan, hittade inget till mig, men till Skruttan hittade jag en jättefin jeansklänning + en helsparkdräckt med luva i leopardmönster. JÄTTESÖTT! Så det va mina första plagg till henne =)





Kunde inte motstå de =)




Imorgon ska jag kolla lite till, om jag hittar nåt =) Tycker det är mysigt! Men jag vill inte köpa allt för mycket, ska kolla lite hemma o se vad jag har, som va mitt, sen måste man ju köpa olika storlekar på det man köper eftersom hon kommer ju växa, hoppas vi! Sen ska jag till Karolinska och göra UL på hjärtat och sen efter det äta mitt första julbord! LÄNGTAT SOM SATAN! Ska träffa Jennifer, kommer bli jättekul! + att Kicki kommer vara där =D

Jag har riktigt julkänsla iår, har till och med pyntat lite, kommer nog bli mer nästa år. haha, men lite är bra iaf!

Och så måste jag börja handla julklappar, vill inte sluta med att det börja den 23 dec. Vet vad jag ska handla till Robin, Stoffe, Pappa och Tottes morfar. De som är kvar är, mamma, Annett, Matte och Totte! SUCK! Men pappa sa att han ville ha en hallon/kola tårta från jobbet, men NEJ, tyvärr pappa, jag kommer inte köpa det till dig, du får nåt annat, men jag kan säkert baka en sån till fikat =)

Nej men nu ska jag fixa lite smått och sen sova, ska upp tidigt och lämna ett helt omöjligt urinprov! Fattar inte hur jag kommer lyckas men det märker vi imorgonbitti.


TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0