Nyår?!

Om 2 dagar är det nytt år, det här året har gått jättefort! Jag tycker jag har hunnit med ganska mycket ändå, är nöjd med året! Kunde ha ändrat lite men nu är det försent.

Men det jag hunnit med;
Januari:
Gjorde inte så mycket då, umgick med folk o hade det allmänt trevligt, jobbade lite.
Februari:
Slutade som volontär på katthemmet jag jobbat på i ca 4 år, jättejobbigt period. Tatuerade kattögon i nacken, jobbade.
Mars:
Tappde min plånbok med pengar, kontokort + massa annat skit. Jobbade, flög för första gången, till Lanzarote med Totte o hans familj.
April:
Kom hem från Lanzarote, helmysigt ställe, måste tillbaka! Va på globen o såg Backstreet boys! Vilken upplevelse! " år sen jag blev operade bort tumöre.
Maj:
Totte fyllde år, jobbade.
Juni:
Firade midsommar i Lissma, åkte till Tallin på kryssning.
Juli:
Arvika, lyckat. Iron Maiden konsert!
Augusti:
Pridefestivalen, sista supen, Fick reda på att jag va gravid, jobbade massa.
September:
Emma fyllde år,  va på ladies night med mamma =) Jobbade massa Inskrivning på MVC
Oktober:
Jobbig månad psykiskt. jobbade massa, tog det mest lugnt. Handlade ny säng + andra saker på Ikea!
November:
Robin fyllde år. Grattis till mig, Ultraljud *2 på Skruttan! Jobbade som tusan!
 December:
Jobbade, semester.

Jag har myst massa med Totte! Älskar den mannen, vad skulle jag vara utan honom? INGET! Han är min klippa, jag klarar mig utan honom. Han är allt jag önskar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0