Tisdag

Jag vill vara sur, men jag kan inte, jag orkar inte! Jag orkar inte lägga ner mer tid på det! Det känns bara onödigt för inget kommer ändås ändras. Jag blir bara så trött på att hela tiden gå runt o vara sur!


Idag ska vi till Årsta igen, träffa Nicke o Denice, Jonny, Terese o deras lilla Skrutt, som jag tyvärr inte minns namnet på =S Oooops.... Men sen ska vi bowla och efterdet måste jag hem o baka, eller så kan jag göra det i natt! Ska baka 2 st hallon kolapajer tills imorgon =) En hem till the family och en till senare. Ikväll ska jag också till grannen på skinkmacka, jag får vara med på deras tradition som de har haft i flera år, vilket känns spännande =), lite speciellt för mig som får vara med. De äter julskinka o dricker julmust direkt ur glasflaskor! Riktigt kul hoppas jag att det blir, måste bara slänga iväg ett sms till henne för att höra om jag ska ta med mig något  =)

Ja så kommer antagligen min dag vara, ganska skönt, jag älskar att vara ledig just nu, slippa stressa till allt, visst att jag inte sover helt ok, men det gör inget, för jag är ju ledig!


Att man kan älska någon så mycket utan att ha träffat henne!

Tudelooo


Kommentarer
Sarah

Va vackert! :) Jag hoppas det går bra med graviditeten, det är en av dom absolut bästa saker som kan hända. :D

2008-12-24 @ 03:41:57
URL: http://algerienne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0