Tisdag

Idag är jag peppad! Fat jag redan gjort av med 900 spänn på mat och vart på dåligt humör hela morgonen. PGA Steena + swedbank gjort fel och skyller på varandra. Vi gick våra hyresavier för 3 månader frammåt o Totte brukar lägga in de på sin internetbank när han får de, så betalas de in vid det datum han sätter, men nu funkade inte OCR nummret så vi ringde till steena som sa att de ändrat så de bara har 10 siffror istället för 14 i OCR nr och att det va swedbank som skulle ändra i sitt system, så vi kontaktar de och de skyller på steena. Hm... kul om räkningen inte kommer in i tid.

Men nog om det! Ikväll ska jag på konsert o se whitesnake med Jennifer. Vi ska träffas vid globen och käka lite, sen börjar konserten 1930 =) JAG ÄR PEPPAD!

Skruttan sparkar som bara den! Speciellt på nätterna när jag är vaken så håller hon mig sällskap. Men det är himlans jobbigt när hon råkar komma åt urinblåsan, haha. Det gör inte ont men det klickar till!

Totte har vart jätteduktig idag, städat och tvättat. Förstår inte hur han orkar med mig ibland, men han är helt underbar! Skulle aldrig klara mig utan honom. Han lugnar ner mig på ett sätt ingen annan kan. Älskar honom massa!

Skriver mer om konserten imorgon.

Tudeloooo


Kommentarer
Skruttans mormor

Ja du har en underbar kille, var rädd om honom. Dom växer inte på träd.



2008-12-16 @ 19:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0