Söndag

Jag är helt slut i kroppen, o ändå somna jag runt 12 igår o vakna bara 1 gång i natt av att jag behövde kissa, men sen håller jag på bli sjuk! YUCK! Jätte jobbigt, hostar typ massa, är inte sugen på nåt, vill bara sova, hoppas det inte blir värre.

Hittade lite saker igår i centrum, en kofta, ett linne från gina tricot. En mammatröja + en vanlig tröja på HM + lite till skruttis som jag inte kunde motstå =) En ljusrosa japanklänning typ, har kollat på den jättelänge!  Men nu blevd et den + en svart byxdress med en röd rosett vid midjan. I LOVE IT! Sen sprang jag nästan igenom hela centrum för att komma till parkeringen, jobbigt, varmt!

Snart är det ett nytt år, helt sjukt! Imorgon går jag in i v 25, då är det bara 15 v kvar =O vart har tiden tagit vägen?
Ja Skruttis har levt rövare i min mage hela helgen ungefär, specielltn är vi har vart hos Viking o de har sjungit. Antagligen blir hon sur över att de väcker henne eller så rör hon bara sig för att hon hör ljud, who knows? Men jag längtar iaf tills hon kommer! Ja, när vi va hos Viking så börja de prata om kryssing o eftersom jag vart så sugen på kryssning i månader nu så frågade vi om vi fick följa med, så det blir i februari, min sista resa på länge kanske haha! Lite mysigt, Totte tyckte jag skulle vänta tills jag kunde dricka, men jag vill inte åka kryssning för spritens skull, utan matens ;) haha jag är en val, jag vet. Men jag riktigt älskar att äta buffé! Det kommer aldrig ändras. Speciellt på kryssningar.

Men jag glömde faktiskr ewn jättestor julklapp jag o Totte fick, en platt-tv! Så den ska vi ha i sovrummet, vill egentligen inte ha tv där, men nu blir det så, vill inte göra oss av med den gamla för den funkar fortfarande så det känns onödigt.

Nej men nu ska jag fixa thé och bädda ner mig i soffan =)




Jag v 23+6 (24)


Tudeloooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0