Onsdag

Trött efter 2 dagars lunchjobb! Fy fan! Men det ger pengar =) Åt julmat idag, så mer innan julafton blir det inte, har redan tröttnat lite. Känns som hela min julkänsla bara försvann för nån dag sen, jag vet inte vart =O
Men den kommer väl tillbaka. Jag hoppas iaf att jag slipper vara sjuk iår =)

Skruttan sparkar, hon måste vara pigg, har sovit hela dagen medans jag jobbat, vaknade till nångång under dagen, speciellt när jag åt =D haha men det är skönt att hon är lugn än så länge!

Fick sällskap hem idag av mamma, det va kaos i hela stan pga nobelmiddagen + att tunnelbanan kaosade, så röda linjen gick inte alls! Så mamma och jag valde att gå från jobbet till centralen vilket tog 30 minuter kanske. Det va jobbigt men skönt, ska försöka ut på promenader oftare, gå sakta. Det är jätteskönt! Kom hem vid halv 6 o la mig i sängen, Totte va redan där. Så ikväll har vi bara slappat och tittat på andra avenyn, ska egentligen se Grey´s men jag gör det på söndag med alla andra saker jag ska se.


Sov gott, det ska jag iaf göra!

Tudelooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0