Måndag

Det gick bra i lördags med släkten. Det va trevligt och jag fick massa fina saker, så nu ska jag shoppa loss på HM o Lindex! =) Jobbade 4½ timme idag, gick bra, lite tråkigt bara. Men pengar som pengar.
Imorgon börjar jag 14, tidigt haha. Hade velat hinna shoppa lite men det får vänta tills på onsdag. Ska till Karolinska då på UL på hjärtat, de vill ha kolla på det efter cellgifterna. Vilket känns bra! Sen på kvällen ska jag till Q84, mitt andra hem, eller ja, vad ska man kalla det. Jag kände mig trygg där när jag var sjuk. Ska dit på julbord och träffa Jennifer o Kicki, sen får vi se om jag får träffa Jennifer mer i veckan, kanske lördag? =)

Men men, jag mår piss egentligen, är trött på vädret. Det är mörkt och hemskt, ge mig sol.


TUDELOO



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0