Måndag

Lugn dag idag, va jättetrött! så jag har tillbringat den mesta tiden i sängen idag, tänkte väl att jag har lågt hb. Men nej, det hade jag inte, fick jag reda på hos bm idag. Allt gick bra för oss, men innan vi kom in så satt vi o vänta på bm, och då kom det ut ett par, med vår bm, och tjejen grät, och alla som va med henne kramade om henne. Sen när vi kommit in i rummet o hört hjärtljud (144 slag/minut) mätt hb(137) och sf-mått(23cm) så skulle jag få torka av mig gelen o då va pappret slut, så sa bm att det hade torkats många tårar idag. Fick jättedåligt samvete, här fick jag ligga o lyssna på Skruuttans hjärta medans andra inte fick =( Jobbigt!

Snart är det jul, om 2 dagar, jag längtar massa, Totte har retat mig massa med att göra mig nyfiken på vad han köpt till mig, han säger att det finns ett jättestort paket i källarn, hmm...

Skruttan mår bra, hon är vaken mer än tidigare, sparkar och lever rövare där inne. Det känns bra.


Tudeloo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0