Lördag

Har varit på landet sen i Torsdags, är bara hemma för att duscha o ta en snabbis i centrum o se om jag hittar något kul =)

Julafton va helt OK, kom hem till mams o paps vid halv 1, kelade massa med katterna(tror fortfarande att jag har hår munnen efter de =P) Sen vid 14 kom farmor o Rune, vi åt. Det va jättegott!! Sen vid 15 satte jag o Stoffe mig i vardagsrummet o tittade på Kalle som vanligt =)
Efter det drack vi kaffe o åt hallon kola paj som jag hade gjort dagen innan, den va helt OK. Och efter det blev det paket!!

Fick;
En jättefin matta
8 kokböcker
Vattenkaraff
box 1+2 av Astrid Lindgrens filmer!
Bok; Saningen om Gömda
lite hudvårdsprodukter
Ljus
Almenacka
Badbomb
tvålar
Pengar
Presentkort på Gina.
Bok om barn från 0 -6 år

Kan säkert ha glömt nåt =) men jag är nöjd!

Nej men nu ska jag fixa lite innan centrum, sen hörs vi väl

Tudeloooo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0