JULAFTON

Klockan är efter 3 på natten och jag kan inte sova, vill inte väcka Totte heller utan jag har typ legat o bara stirrat upp i taket i typ 1½ timme, sen gav jag upp, behövde kissa så då blev det datorn, SUCK!
Vill verkligen sova, vill att tiden ska gå fort! Vill att klockan blir 9 så jag kan gå upp o duscha, är jättesugen på en dusch just nu, en varm dusch! FAN! Måste det vara natt just nu.

Och så är det julafton idag, vart är snön?! Jag vill ha snö! NU! Borde egentligen gå lägga mig igen, men jag vet att jag kommer ligga där o bara glo, lika bra att vara uppe då? Kanske kan sova lite innan jag åker hem till mams och paps.



GOD JUL PÅ ER!


Kommentarer
Sandra

God jul :D

2008-12-24 @ 03:22:36
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Mams

Synd att vi inte kan ses på nätterna, skulle kunna göra något tillsammans när vi ändå är vakna. Skämt åsido. Hoppas att du får sova en stund på förmiddagen.

Välkommen hem och förresten GOD JUL

2008-12-24 @ 09:01:45
Ellinor

GOD JUL TILL ER BÅDA!KRAM ELLINOR

2008-12-24 @ 11:31:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0