Fredag

Hör och häpna, Berit ska baka! haha, nej men hon är bra på sånt =) har jag för mig.....

Ja, jag är jättetrött, ska jobba ikväll, men om det blir som Mats har lovat så kommer vi gå från jobbet 22.00! Jag hoppas på det, för jag kommer vara jättetrött. Min kropp får ingen ro så jag sover ganska dåligt, eller jag somnar och så vaknar jag mitt i natten, och brukar kunna somna om, men sen så vaknar jag vid 6, Totte ska upp och har jättesvårt att somna. Det är jättejobbigt. Jag som alltid vill ligga kvar i sängen och sträcka på mig o vara kvar under det varma täcket får ingen ro till det! Så egentligen borde jag gå upp o titta på tv och sen gå lägga mig igen, men jag är så envis, JAG VILL SOVA LÄNGRE!

Igår jobbade jag och jag märker att jag verkligen tari för mycket, jag springer fram o tillbaka, vilket slutar med antagligen foglossning eller nån nerv som kommer i kläm. Så i natt när jag kom hem blev det att värma på vetekudden som jag fick när jag fyllde år, och ja, det gick över och jag kunde somna,


Nej men nu ska jag sova middag, (gammelkärring)

TUDELOO


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0