Update

Port a cathen försvinner på onsdag! Yes, under lokalbedövning av olika skäl som kommer nämnas vid ett annat tillfälle :)

Jag har börjat jobba igen, vilket är underbart, men igår va jag helt slut, kom hem halv 6 på morgonen efter har jobbat 12½ timme och suttit på bussen hem i 1½ timme, jag va helt slut kan man säga, va så trött att jag nästan kunde börja gråta. Somnade vid 6, ensam isängen eftersom Totte va på landet och hade haft kräftskiva på kvällen innan.
Jobbet gick bra, och jag skrev upp mig på massa tider, bara för att få pengar. :)

Idag har jag hjälpt Berit med sina katter som skulle vaccineras, det gick bra, tyckte bara synd om Ozzy som inte tyckte om att sitta i transportburen och hade en stor konsert i bilen ner till kolatorp. Allt gick bra där och Berit och jag stannade vid bageriet och handla muffins och kanelbulle och åkte hem till henne och fikade, där kollade vi i Elloskatalogen och jag hittade såklat massor av kläder och saker jag ville ha, men sån är jag :)

Fåglarna mår bra, de ska få ren bur i dag eller imorgon, får se om jag orkar det idag :) haha. Jag har blivit lite lat på senaste tiden.

OVER AND OUT/M


Kommentarer
Berit

Tack för hjälpen med katterna :-) Ozzy är glad igen nu, han sov på min mage i natt gullungen. Hoppas det går bra och smärtfritt att ta bort port a cathen idag, vilket framsteg det är att bli av med den, Härligt! många kramar din vän Berit

2008-08-19 @ 15:39:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0