Toppen....

Ja, jag har jobbat och levt.

Idag beställde pappa biljetter till backstreet boys till mig och mamma.. vilken nostalgikänsla. De är på Globen på Måndag!

Ikväll va Berit och mamma här och käka, det va gott och trevligt, har druckit världens godaste sangria!
Vi har skrattat och pratat massa skit, vilket kändes roligt, och skönt.

Snart kommer Totte hem och jag störtlängtar efter honom! Imorgon firar vi 1 år tillsammans men han jobbar på dagen, så vi får fira det på kvällen, så medans han jobbar ska jag träffa min kusin, som fyllt 25. Sen åka hem och fixa tills kvällen.

Så svårt att tro att vi vart tillsammans 1 år, men det känns helt underbart. Just nu känns det som jag nyss träffat honom, jag är helt nykär i honom. Vill bara vara nära honom hela tiden, kan ligga och kolla på honom

OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0