Sökes...

Jag känner mig helt slut i kroppen. Idag vakna jag och va helt slut i kroppen och huvudet. Ville verkligen inte gå upp, allra helst hade jag velat ligga kvar under täcket och gömma mig. MEN, jag reste mig upp. duschade och gick till centrum, handlade det som behövde, fick pengaångest, men det får jag ta tag i en annan dag. Sen gick jag hem satte på kaffet, och fikade med Berit.
Vi satt och pratade om ditt och datt, lika trevligt som vanligt.

Sen träffade jag Robin och vi tog en tur till centrum igen och jag letade efter något jag kunde ha på mig på lördag, men ack nej. Så det får bli något gammalt, vilket kändes bra för ångesten för pengar.

Jag hoppas verkligen jag får jobbet, jag trivdes underbart bra, hon jag jobbade med va jättetrevligt, tyvär ska hon sluta. :( Men jag slutade vid halv 10 och kom hem vid halv 12. Vilket va skönt.
Men jag hoppas verkligen, det va en mysig restaurang och jag fick servera och ta emot beställningar redan vid de första gästerna.

Sen har jag bara slappat idag, satta mig på balkongen och drack te och läste klart min bok, nu måste jag hitta en ny att läsa och helst inte någon jag läst flera gånger.

Sen söker jag någon som har tid och lust, och lite kreativitet att ändra min blogg lite i utseende.


OVER AND OUT/M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0