♥♥♥♥♥♥




1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Var på min första och enda underbara möhippa och gifte mig den 13/8,
Åkte till Tyskland, var på Rhodos, träffade hela min biologiska släkt.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag levde varje dag, njöt av varje skratt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inga vänner, men bekanta fick barn i år. Nu väntar vi bara på A&M´s lilla.

4. Dog någon som stod dig nära?
En person som jag tyckte om, men aldrig lärde känna så jättebra.

5. Vilka länder besökte du?
Bröllopsresan till Rhodos i September 

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Jag har fått det mesta jag velat ha, jag kan egentligen inte klaga, men ett plus på stickan var mitt önskemål, kanske får vi en -12/-13 istället?

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Jag har många datum från iår, som jag aldrig kommer glömma;
22/4-Elsa blev 2 år
9/7-Min möhippa med underbara människor
13/8-Dagen då jag blev fru Andersson

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag växte lite, jag tog tag i mitt liv och bestämde mig för vad jag ville bli.

9. Största misstaget?
Oj då, många säkert.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Klarat mig med ett sjukhusbesök.

11. Bästa köpet?
Det nya i vardagrummet, alla loppisfynd, BB camen, Brio vagnen.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Elsa, mig, hemmet, jag har köpt så mycket kläder till Elsa o mig, samt möbler. Men det har det vart värt.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Min möhippa och bröllopet

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Enya-Caribbean blue

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit i perioder, svårt att svara på

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit med av varje stund med vänner och familj,

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt på saker, som inte borde tänkas på.

18. Hur tillbringade du julen?
Med familjen

19. Blev du kär i år?
Alltid! ♥
20. Favoritprogram på TV?
Grey´s följer jag alltid

21. Bästa boken du läste i år?
Så många, det går inte att räkna upp

22. Största musikaliska upptäckten?
Så många där också

Nåt du önska dig och fick när du fyllde år? 
Ittalla-saker, saker som säger mycket om mig 

25. Något du önskade dig men inte fick?
Nä :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Släkten var här, sen kom mina underbara vänner förbi, sen blev det dans halva natten :)

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett plus kanske? ;)

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Tunikor, tights, ledig, stilrent?

29. Vad fick dig att må bra?
Totte, Elsa, ensamstunder med T, skratt med Elsa. Vänner. Dans

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen direkt

31. Vem saknade du?
Min mormor och morfar, saknade de på mitt bröllop. Saknar att de missar Elsa.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla de jag har träffat, nya och gamla. Många har flyttat in i mitt hjärta och stannat, medans vissa har hamnat på utsidan. Jag har träffat på så starka personer, som har lyft upp mig genom svårta tider, i verklighet och på internet. Tack!



   
     
   
     
   

Mitt underbara 2011





Kommentarer
cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

Jättefin bild från dopet :)

2011-12-31 @ 16:17:34
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0