Läkarbesök

Totte är iväg och spelar bandy & jag sitter här hemma och ugglar, Elsa sover sen ett tag tllbaka, jag fick för en gångs skull natta henne.. annars är det bara pappa som får, men eftersom han var borta så fick jag.
 
För ett tag sedan så var vi på vårat läkarbesök där vi fick svar på vissa prover vi tagit, några saknades men de viktigaste fanns, och såg jättebra ut. Så nu väntar en undersökning på mig, ett ultraljud som ska göras inom någon månad, för att se så jag inte ha något som är ivägen. Är lite nervös inför den undersökningen eftersom jag hört att det gör lite ont.
 
Man spolar äggledarna, och sköljer ut de med koksaltlösning och lite kontrast så man ser bättre.
Så vi får se när denna undersökning görs, eftersom man måste göra det en speciell dag i cykeln..


Kommentarer
♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

hoppas allt kommer gå bra för er och för dig när du ska göra undersökningen :)
sen håller jag tummarna och tår för att ni får ert efterlängtade plus <3

2012-10-12 @ 13:17:20
URL: http://melissasprinsar.com
Lovisa

Ni är så starka! Håller alla tummar för er!

2012-10-13 @ 20:05:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0