Tisdag

Öpnnade imorse, så kunde hämta Elsa redan efter mellis. Men oavsett om jag slutar tidigt eller sent, tar det typ 30 minuter innan vi kommer hem, ibland mer! För mig själv tar det  minuter att gå, men med henne ca 20-30 minuter. Ibland kommer vi inte ens därifrån när jag har slutat, utan då ska hon leka lite till..
Då vet man att man valt rätt förskola!
 
Jag körde veckans första pulspass idag, efter en mysmiddag med systrarna Bodsäter. Vi satt och snackade på kinarestaurangen ett tag innan de skulle vidare och jag träna.
 
Så nu sitter jag här hemma, ska leta reda på en bra bok och lägga mig i badet, sen sova.
 


Kommentarer
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

jag vill me gå på kina å äta gott med er tjejor =)

2012-10-16 @ 21:40:15
URL: http://melissasprinsar.com
maria

Va duktig du e Marie
All lycka
Maria

2012-10-17 @ 20:59:52
URL: http://www.iahoglund.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0