Stora tjejen

Torsdagar är Elsas & min dag, vi får äta en mysfrukost tillsammans och bara mysa, eftersom jag stänger och börjar sent.
Så varje torsdagsmorgon äter vi frukost med tända ljus och myser innan vi går iväg.
 
 
 
Dessutom har min stora tjej bytt avdelning på förskolan, hon går nu på en storbarnsavdelning, innan gick hon på mellanbarn. Hon är jätteduktig och klarade av överinskolningen galant! Den brukar vara en timme i några dagar, men hon bestämde sig att hon skulle börja på en gång, så hon fick sin hylla och sin plats vid matbordet redan samma dag..
Min stora tjej som jag är så stolt över, 3 ½ år är hon nu!


Kommentarer
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

mysigt me mysmorgon och skönt att de gått bra för henne =) dom är inte så små längre våra stora barn =)

Svar: Gud nej, de har blivit lite för stora! ¨på så kort tid! :(
Mastodonten

2012-10-24 @ 21:53:50
URL: http://melissasprinsar.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0