storstädning

FÖRE
 
EFTER
 
 
Njuter ni lika mycket som jag av en nystädad lägenhet?
 
Idag stack Elsa iväg med Kicki och hennes bästa kompis Nellie på äventyr i skogen. Då satte jag och Totte igång att städa hela lägenheten. Jätteskönt, det är nybäddat i varje säng, dammsugen, våttorkat och dammat precis nästan överallt. Nu väntar vi på att familjen Bodsäter/Berg kommer med alla barnen och käkar middag med oss :)
 
Blev lite förändring i vardagrummet. Väggen där är så tom och medans jag väntar p mitt sideboard som ska vara där och planera en fotovägg, så får mormor gamla stol står där :)
 


Kommentarer
maria

Ja det gör jag !


Va fint .
Älskar dom där ugglorna
Maria

Svar: Jag med :) de är jättefina och mysiga :)
Mastodonten

2012-10-14 @ 16:05:25
URL: http://www.iahoglund.blogg.se
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

fint ni gjort =)
inte så kul att ta tag i men väldigt skönt när de är gjort =)

Svar: Tack, börjar bli nöjd med lägenheten, äntligen ;)
Mastodonten

2012-10-15 @ 13:32:18
URL: http://melissasprinsar.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0