Helgen

Fy fan säger jag bara! Den här helgen slutade verkligen inte bra! Är helt slut...

På lördagen åkte Elsa till sin mormor, för lite mormor/Elsa-tid, vi fick gäster och åt en god middag. Vi kom i säng lagom tid som tur va!

På söndagsmorgon vaknar jag av en smärta från nedredelen av magen upp till bröstet, det gör så ont och jag trodde jag hade värkar, utan att vara gravid! Lpg ca 1½ timme innan alvedonen började värka, sen fick jag sova ca 2 timmar innan jag vaknade igen av samma smärta...

Jag är ju inte den som åker in för minsta lilla, de som känner mig vet hur mycket jag hatar sjukhus, så jag höll minen under hela dagen, var ute vid ankdammen med familjen + Heléne samt Alma, sen fikade vi hemma hos de.

Sen när vi kom hem, fick jag jätteont igen och ringde närakuten här och de tyckte vi skulle åka till Sös, så vi åt lite, sen kom Elsas farmor och tog Elsa och vi åkte in. Där tillbringade vi 7½ timme, med att vänta, prata med läkare och ta prover. De hittade inga fel, men kände lite på magen och jag var öm på toppen av äggstocken....
Fick 2 citodon och åka hem. Så imorse var smärtan tillbaka, men mer som mensvärk, så det var bara att åka in igen, och träffa de på gynakuten, där blev det prover samt VUL. De hittade inget! Så nu sitter jag här och har fortfarande småont men vet inte vad det är! :S

Får se vad som händer imorrn, :)


Kommentarer
Ida

Låter som det jag hade, då var det trologtvis en cysta, hade så ont att jag inte kunde stå upp utan svindel, svartnade framför ögonen,.

gick över efter någon dag.

2011-03-07 @ 19:52:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0