Powernap..

Jobbade lite extra igår,men det var det värt! Gick från förskolan upp till centrum där jag handlade lite basic till mig, sen vidare mot skolan i närheten, där det var en klädbytardag, så jag var där mellan 17-20:30 och packade upp kläder, och belöningen kom imorse, då jag och alla andra som jobbade igår, fick komma in 1 timme innan alla andra och shoppa loss!
 
Jag fick med mig lite byxor, tröjor, 1 par skor och en vinteroverall till damen, för 580 kr. Super tycker jag, med tanke på kläderna! Jag fick dessutom med mig lite muffins som jag har mumsat i mig ;).
 
Jag ska ner dit igen, snart och packa ner allt, kanske hittar jag något mer till damen ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0