Surprise!

Vad var det som fick mig att ligga däckad i en hel dag? Jo i ca 6 månader har jag tokplanerat mr T´s överaskningfest som var i lördags. Allt blev lyckat och han blev överaskad! Är så stolt över att jag lyckats hålla tyst såå länge utan att försäga mig ;)

Men som sagt, han blev överlycklig och hade inte misstänkt något!


Det bjöds på fördrink o ett lätt buffé samt dricka till maten, sen var det party och jag hade såå roligt! Blev lite för mycket dricka bara, men idag är jag på topp igen!!



Buffen som bestod av kallskuret, limemarinerad lax, pastasallad, paté, pajer, gazpacho, skagenröra, romröra, ost, kex, bröd, marmelad och sen chokladmousse med hallon till efterrätt ;) Det fanns så mkt gott och jag unnade mig massa gott! Så ikväll blir det pulspass!


Grattis min underbaring! Hoppas du hade en underbar fest!!!



Kommentarer
maria

va roligt

Hur många kom ?



Va glad han ska ha blivit



Kram Maria

2012-05-21 @ 18:56:18
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0