Fixad balkong

Ikväll har vi hunnit fixa golvet till balkongen, så inget mer betonggolv utan fint trägolv, bara möblerna som saknas ;)

Jag har en bild i huvudet hur jag vill ha det, men det är såå svårt eftersom våran balkong är lång och smal, men nu lyckades jag hitta bord som man kan hänga på balkongräcket, jättesmart för de som har små balkonger!


Så 2 sådana ska inhandlas och ännu ett besök på Ikea kanske blir av ;) Lycko mig kanske... Men vill ha balkongen fixad till mig PINK Lady-night i sommar ;)


Så ser det ut nu, kanske lite tyg som tar bort den hemska planket? och nya möbler ;)



Kommentarer
maria

vilket praktiskt bord

Kram Maria

2012-05-30 @ 08:19:31
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0