Snart helg...

Snart är det helg, och ikväll ska vi iväg till Tottes faster och äta middag. Kommer bli jättekul!
 
Min första semestervecka är slut och jag är faktiskt nöjd över det vi hunnit med; skansen lekdejt och plock här hemma. Vi har även hunnit med lite pott/toalettträning, även fast hos tröttnade efter andra dagen.... Men det kommer ju när det kommer :)
 
Idag tog jag enlångpromenad med Elsa i vagnen till Ica Maxi, förbi mitt jobb där det hade förändrats massor! Dessutom fick jag lite uppgifter som jag ska göra när min semester är slut och barnen börjar komma tillbaka.
 
 
Imorgon kommer ett av vårat favoritpar hit på middag, vi tänkte kör swedish-meny ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0