Hej då, 21,4 kg!

Hade mitt 6 månaders samtal idag, och jag har nästan fasat över det, tänkte plus på vågen, men tji fick jag! -200gram, på 2½ vecka, med dessutom 4 mål om dagen, plus lite småätande, men jag är stolt!
 
Jag har lyckats gå ner 21,4 kg på ½ år, jag som kämpat med Nutrilet & naturdiet och lyckats gå ner 10 kg, men nu har jag lyckats gå ner dubbla och jag tänker stanna kvar här!
 
 
 
Jag har en lång resa kvar, innan jag är klar, men jag har så många att tacka, för allt underbart stöd och fina kommentarer.
 
Så nästa helg, ska jag fira med min underbara tjej, som vart med om samma resa som mig, och blivit såå snygg!
 
I Love you, always!
 
Ikväll blir det lite vin med en annan underbar vän. Ska bli kul att träffas, var ett tag sen :)
Min underbara flickvän ;)
 
 


Kommentarer
Victoria

Grattis, bra kämpat :)

2012-07-27 @ 07:47:08
URL: http://vikkan.blogg.se
♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

va duktig du är!
önska att ja hade pli på mig själv och tog tag i de där me men men de får bli efter sommarn ;)

2012-07-27 @ 09:58:34
URL: http://melissasprinsar.com
Amina

Du är grym!!! <3 <3 love you 2!!!! ...jäkla halsfluss... Vi firar en annan gång!!! Puss

2012-08-03 @ 00:25:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0