Träning

Nu händer det! Igen kan man ju säga.... Efter många omgångar kör jag med träning igen fast på ett nytt ställe. Itrim som ligger 10 minuter från mig =) Känns jättebra och idag var första träningspasset. Vi gick igenom maskinerna och körde 3 rundor.

Så nu ska jag försöka hinna med att träna ca 2 ggr  i veckan tills den 30e, då börjar jag med min nya diet. Ska dit på morgonen den 30e och ha hälsosamtal och prata förutsättningar, men jag är sååå peppad just nu, att ändra mitt liv, till något bättre!

Så då kommer nog min blogg bli lite tråkig, eller så blir den bättre=)


Kommentarer
Amina

till det bättre tror jag! Kämpa på marie! Du har gjort ett bra val :) vi får träna ihop snart! Pusss

2012-01-12 @ 22:18:33
Ellinor

Lycka till/kram Ellinor

2012-01-13 @ 12:11:49
URL: http://elligrta.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0