Andra dagen

Huvudvärk, sötsug, matsug, irriterad och trött. Dessutom hjälper det inte att min prinsessa är sjuk i lunginflammtion och öroninflammation.. Tycker så synd om henne och Totte som är hemma med henne på dagarna.

Bestämde mig igår att jag kommer inte kliva upp på en våg föräns de här 3 första veckorna är över, innan dess ska jag försöka röra på mig mycket och gå ner massor!! :)

Måste bara förbi gymmet och köpa mer middags/lunchsoppor, idag blev det broccoli och löksoppa 2 ggr, men men :)

Nu ska jag pussa på min man, och sen sova lite kanske, upp imorrn och direkt till jobbet.


Kommentarer
Veronica, mamma till Nim

Din första mening är inget förvånade när man kör itrim. Det är ju en svältdiet :/ TA HAND OM DIG. Kram

2012-01-31 @ 21:52:09
URL: http://attblifler.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0