Tips när sötsuget tar över

Jag är en sån person som får sötsug på kvällarna, och nu under min diet får jag verkligen inte äta något på kvällarna, dessutom är det ena min förbättring att inte småäta, så mitt tips till er är antagligen mineralvatten med citron i eller varmt vatten me citronsaft i. Funkar som bara en och sötsuget försvinner på en gång, dessutom är citronvatten bra för immunförsvaret har jag hört ;)


Idag har det vart en bra dag, fick ihop min 10.000 steg plus att jag köpte lite mer soppor till mig, så nu slipper jag äta bara broccoli och purjolökssoppa 2 ggr om dagen ;) Så nu kan jag blanda mellan tomatsoppan och kycklingsoppan med.. plus krydda de olika vid varje gång, alla kryddor som inte innehåller salt får man använda sig av.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0