Störst av allt är kärleken

Kan jag skänka dig en ton och samtidigt dela den med dig?
En önskan jag har och jag känner ditt svar,
vi behöver inga ord.
kan jag få skänka dig min tid
och vill du dela den med mig?
i säkert förvar nu mitt hjärta du har
och varje stund jag är med dig så vet jag att min dröm blivit sann.
Ett liv för mig är ett liv med dig.
Doften av ditt hår, varje liten tår
gör mig säker på att ett liv för mig är ett liv med dig.
Jag kommer alltid, alltid att älska dig.
Kan jag skänka dig en ros, en vacker oh annorlunda ros.
Den finns i vår blomfantasi och varje morgonn slår den ut.
Kan jag skänka dig en ton, som alltid ska spela inom dig.
Försiktigt men fri klingar vår melodi och när den stilla flyter på
då vet vi att vår dröm blivit sann.
Ett liv för mig är ett liv med dig,
 
 
Ett år har gått sen dagen vi gifte oss. Året har gått snabbt men vi har hunnit med massor.
 
 
Jag älskade dig igår, jag älskar dig idag och kommer att älska dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0