Helt slut!

Skulle egentligen gått och tränat idag och sen vidare på gruppmöte, men kände på vägen hem att jag hade ingen energi till det. Mådde jättekonstigt och ville bara hem. Så nu ligger jag här i soffan och myser med en annan tröttis.
 
Idag har vart en ganska krävande dag, både vart irriterad och trött och det blir inte lättare när man är iaktagen och ska svara på frågor samtidigt man lagar mat.
Jag har stått i köket på jobbet den här veckan och det har vart superkul, fram tills idag, av olika anledningar. Rutiner som störts och så :( Men imorrn kommer det vara lugnt igen, förhoppningsvis =) och sista dagen i köket för ett bra tag!
 
Helgen är snart här och vi ska mysa med våra underbara vänner  istan på brunch på lördag, Elsa ska få vara med sin morfar och sova där, så mr T och jag kan fira vår bröllopsdag lite mer.
 
Nästa vecka ska jag ta tag i träningen igen och köra gärnet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0