Dag 04 – Vännerna (tillängnat Amina)

Mina vänner är som min familj, och jag kan allvarlig talat säga att jag älskar många av mina vänner!
Det finns vissa som man inte träffar så ofta, men när man väl träffas, är allt precis som vanligt.

Jag har inte kvar någon av mina barndomsvänner, men har hittat de riktiga vännerna nu på senare år.
Jag tror det har väldigt mycket med att jag har mognat som person och att jag träffade Totte och fick ett annat självförtroende.

Jag har alltid haft tendensen till att umgås för mycket med de jag umgås med och det har alltid slutat med att jag har blivit beroende eller till och med att vi har tröttnat på varandra.

Men nu vet jag, är man riktiga vänner spelar det ingen roll hur långt det är mellan daterna, för det kommer vara som om man umgåts varje minut ändå.




Så ni som tar åt er av rätt anledning; I love you!!



Kommentarer
Ellinor

Tusen tack för det fina fotografiet,det ska ramas och sättas upp!Kram till er alla/Ellinor

2011-09-27 @ 20:59:55
URL: http://elligrta.bloggo.nu
Amina

I LOVE YOU! men vi borde försöka dejta lite oftare iaf ;-) PUSSSS

2011-10-02 @ 18:54:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0