1 september

Nu är vi inne på en ny månad då massor kommer hände! Jag är verkligen pepp på den här månaden! Oavsett vad som händer så ska jag vara glad hela månaden!

På söndag åker jag och Totte iväg på våran bröllopsresa, till Rhodos!
Den 12 börjar jag praktisera och den 13 börjar jag på mitt nya vikariat som är en gång i veckan + 4 dagars praktik, kommer vara helt slut eftersom jag måste köra 35h/4 dagar, men det är det värt!

Nu idag ska vi till centrum och träffa Jessica, äta lite lunch och fönstershoppa, jag har egentligen shoppingförbud eftersom min lön fortfarande inte kommit, kommunikationsproblem mellan lönekontoret och hon som fixar lönen kanske?? Eller bara lönekontoret som gjort fel eftersom de fått uppgifterna mailade!


Men men, ikväll blir det mer plugg och sen slapp, imorrn ska jag hoppa in och jobba igen på trångsundskolan, ska bli riktigt skoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0