Snart ny vecka

Jag har verkligen vart dålig på att uppdatera den här veckan. Saker har inte gått som jag velat, men men nya tag eller hur?

I lördags fick jag tillbringa en dag med Atousa, Nathalie samt Anna på ett event på Café Opera. Hanna Graaf, Cecilia Blankens och Linda Skugge var där som storbloggare och gav råd till oss andra bloggare hur vi skulle bli större :)
Sen blev det lite mingel o shopping innan vi drog oss hemåt :) Fick med oss en goodiebag hem, med massa roligt!

Kom hem till en tjej utan blöja, så roligt att hon börjar kissa mer och mer på toaletten :)
Imorrn satsar vi på blöjfri till förskolan, allt beror på om hon kissar innan vi går :D

Idag har vi tillbringat dagen i VH, Elsa o jag med min mamma och bror. Ätit fisk som vi aldrig annars gör!

Nu i veckan händer det massa roligt, mycket plugg och lite annat och om en vecka fyller jag 24 år :)

Nu ska jag pussa lite på min man, o sova tidigt!


Kommentarer
cassandra, mamma till josefin och lexus ♥

Ska hon inte vara ledig på måndagar längre?

2011-11-21 @ 16:13:47
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0