Söndag

Sista dagen där här helgen. Imorgon är det en ny jobbvecka för mig o Totte och en ny vecka på förskolan för Elsa.

Idag stod vi på loppisen från 9-15 och gick 750 kr plus. Jätteskönt och vi blev av med massor! Skötbordet försvann till en kille som samlade ihop saker till behövande barn i Afrika. Han gick runt och köpte leksaker av alla som han sen skulle skicka ner.

Sen blev det middag hos svärisarn innan vi åkte hem och nattade Elsa. Nu ikväll har jag köpt en ny klänning till mig på nätet, den ska jag ha till bröllopet. 48 dagar kvar!

I veckan händer det massor, ska ju jobba såklart, sen blir det Farsta med Marie på Tisdag och på Torsdag kommer Jennifer och Kicki hit och myser.

Sen på lördag är det ju kalas för J som fyller 3 och på kvällen har jag tjejkväll. Så det är mycket som ska fixas under veckan, städas och handlas. Kommer bli så skoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0