Jobb jobb

Är inne på min tredje dag på jobbet, så på dagarna hinns inte så mkt med. Går upp mellan 06:00 och 06:15 varje morgon, åker till jobbet och är där till 07:45, sätter igång direkt och busar med barnen, frukost utgång på gården, fruktstund, lunch och vila, när alla barnen vaknat mellis och sen utgång till gården. Så vi är ute ca 3 timmar varje dag, det känns längre, men det kan bero på att jag är fast vid gungorna!

Jag trivs så enormt! Vet att jag ska satsa på småbarnsgrupper, det är min grej! Jag hoppas verkligen jag får stanna ett tag till iaf :)

När jag kommer hem på dagarna fixas middagen, mys med familjen, duschar och går och lägger mig mellan 21:00-21:30, helt slut alltså!


Kommentarer
Ellinor

Låter som att du hamnat rätt:-)Dotterns pappafixering går över,mina var precis likadana i den åldern,passa på att göra annat,snart är det bara mamma som gäller!Kram

2011-06-15 @ 21:37:20
URL: http://elligrta.bloggo.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0