Helgslut

Helgen är snart slut och för Elsa börjar äntligen dagis på Tisdag, som hon längtar. Hon pratar om sina kompisar på dagis. För mig börjar jobben komma in lite, jag ska jobba 4 kvällar den här veckan, vilken är skönt. Vi får lite pengar den här månaden och förhoppningsvis kommer pengarna för vabbningen. Jag ska också hinna träna lite innan jobbet, ska bli skönt! På Tisdag är det vägningsdags igen, har fuskat lite nu i helgen, tog 2 portioner igår av fiskgrytan till middagen, men det är för att vi nästan aldrig äter fisk här!

Igår hade vi också en myskväll Totte och jag, med grönsaker och dipp, till det drack jag bubbelvatten från vår sodastreamer och till det gick Brockback mountain på tv, inte alls bra! Hade verkligen stora förväntningar av den, men den va inte alls bra!

Om 3 månader bli Elsa 2 år! Herregud, vart har tiden tagit vägen!? Ska börja planera kalas, den här gången får vi se hur det blir, hon fyller ju på påskhelgen, vilket är tråkigt.. men kalas blir det iaf! Barn och släktkalas, som vanligt, så hon får träffa alla sina kompisar på en och samma gång :)

Nej nu ska jag ta min shake och mysa lite med familjen framför Barbapappa :)


Elsa för ca 1 år sen, 6/1-10


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0