Bröllopet del 2: Foto i Humlegården

Vaknade tidigt på lördagen, kunde inte somna om, utan låg och vred på mig tills Totte vaknade, sen blev det en jättegod hotellfrukost innan vi gick till receptionen och beställde taxi.

10:50 kom taxin och hämtade oss, och vi kom till festlokalen till 11. Där gick de flesta iväg och köpte mat medans jag gick runt och pratade med köket, som jag vanligtvis jobbar med :)
Vid 12 tden började vi med sminkningen och blev klara och gick till humlegården. Där fotades vi av min lillebror och av Jessica i 1 timme innan vi tog oss till loklen igen och inväntade gästerna.





Kommentarer
Kicki

Åh, vilken fin blogg du fått. Och du är så fin på korten... Tack än en gång för ett fantastiskt fint och roligt bröllop. Kram

2011-08-16 @ 22:42:56
URL: http://kildenlive.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0