Söndagkväll

Helgen har gått alldeles för snabbt! Det känns som man inte hinner allt man vill!
Fredagskvällen tillbringade jag hos Fina Amina och hennes kompisar, vi drack och pratade massor! Spelade lite spel och drack lite till, kan säga att mitt vinglas aldrig var riktigt tomt, hade en värdinna som fyllde på det innan jag ens hade hunnit dricka upp allt.
Men jag kom hem till 2 tiden, fick medmig sofia hem som sov på soffan. Vaknade halv 8 och var rätt pigg trots all dricka.

Sen blev det full fart, jag, Totte och Elsa åkte vidare mot kalas hos Rickard, Emmy och Ture som fyllde 3 år! Stora killen! Där var det fullt ös på alla barnen, massa gott och äta och trevligt!

Åkte hem efter ett par timmar, lämnade Elsa hos sin mormor och åkte hen och tog en powernap innan vi åkte in mot stan med Matte P och Anna. Där blev det middag på 5emtio4yra och senare en drink i Skrapan, högst upp! Vilken utsikt det va!!

Idag blev det att plugga lite, började skriva på ett arbete, och är nästan klar :)

Imorrn är det skola igen, sen hem och forsätta på alla hundra arbeten jag har!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0