4 år

Elsa är hemma idag, hon hostade lite inatt och höll oss vakna, men nu idag har det vart lugnt, så jag hoppas verkligen hon kan gå på dagis imorrn, måste bli klart på skolarbeterna. Blev klart med ett idag och skickade inte det, så vi får se hur det gick och om jag måste kompletera med något.

Vi har precis ätit lunch och Elsa är i sitt rum nu och leker, ska ta en vila med henne sen innan jag drar till jobbet :) Inte så ofta det händer, men jag hoppas hon somnar.


Kom dessutom på att idag har jag och Totte vart tillsammans 4 år! Och imorrn är det 4 månader kvar till vi gifter oss :) Kan inte fatta det!



Kommentarer
mamma svärmor

HIPP HIPP HURRA, GRATTIS TILL ER BÄGGE

2011-04-12 @ 15:10:22
Ellinor

Grattis!

2011-04-12 @ 17:41:43
Miku

Gratulerar =D

2011-04-12 @ 18:21:35
URL: http://miku-san.babyblogg.se
Jenni

Grattis till er såhär i efterskott :)

2011-04-13 @ 12:51:39
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0