Nya overaller!

Nu kommer vi nog klara av vintern, eller iaf Elsa! Vi har fått tag i 2 st overaller, en från lindex som hon ska ha på dagis med bävernylon och en Didrikson, jättefin och självklart röda båda 2!  =) Håller på att buda på ytterligare en till på tradera, som vi ska ha som extra, kanske på landet eller hos mina föräldrar. Det vi antagligen kommer behöva mer av är vinterskor! Damen har ju såå små fötter, strl 20 nu :)
Så jag är faktiskt rätt så glas, hon kan använda de jättefina skorna hon fick av oss när hon fyllde år, så imorgon ska hon inviga de på dagis!



Den fina overallen som jag hittade på Barngrottan, kommer nog shoppa lite mer där sen, kanske par matchande vantar till overallen ;) Jag tycker iaf att det är värt att ta en titt där! http://www.barngrottan.se



Kommentarer
Daniella

Jag lovar och svär att jag kommer nästa vecka!

2010-09-07 @ 07:56:26
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Marie i Gröndal

budar också på overaller på tradera. Tänk om vi budar mot varandra, haha.

Ha det gott.

2010-09-08 @ 21:56:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0