Råtta på rymmen!

Gårdagen tillbringades med ett gäng mammor i centrum. Det blev lite shopping till Elsa. Hon fick ett regnställ från Cubus. De hade outlett, så jag hittade ett grönt ställ för 200 kr! Jättebra pris. Sen tog vi oss en promenad till Sats där vi tog reda på lite priser, fick reda på att de skulle ha en kampanj idag, så startavgiften skulle gå på 250 kr istället för 850! På kvällen tog jag o Totte det lugnt, Elsa somnade själv i sin säng, men vaknade igen vid 12 tiden, sen har hon hållt oss vakna hela natten. Sen blev det en tidigt morgon, vi åkte iväg med Steph o Liam till Sös där Steph hade läkartid, det gick rätt fort, jag passade Liam medans, och det gick jättebra :)

Sen blev det en liten snabbis i Globen Centrum, hittade inget jag ville ha. Men precis när vi är på väg ner till Gullmars får vi syn på en råtta mitt på torget utanför Globen! Den lilla stackarn blev nästan söndertrampad, men jag och Steph kom till undsättning och följde den tills den försvann under ett stort jäkla hus! Antagligen för att dö =(

Sen på eftermiddagen tog vi oss till Sats där vi båda skaffade träningskort, så nu blir det träning! Ska bli skoj, ska försöka träna minst 2 gånger per vecka, ska bli skoj.
Jag hade ju kort på Fokus i västerhaninge, har fortfarande kvar det, men de hade så dåliga tider förbarnpassning, även om de va billiga.
Jag kom även aldrig iväg, tyckte det va jobbigt att dra iväg med massa packning, åka buss dit och hem.
Men nu ska jag verkligen komma iväg :) det är ju bara ca 15 minuter gångväg!

Tänkte lägga in lite bilder på det vi köpte på Ikea. Tar bara det vi satt upp, bla luckor till våran tvhylla, så nu är böcker, dvder och lite cdskivor gömda, sen en jätteskön datastol :)
Databordet kommer kanske upp imorgon eller nästa vecka :)

Sen fick Elsa gardiner till sitt rum, men jag är inte hela klar där inne, vill bli av med soffan, så den är ute på blocket nu http://www.blocket.se/vi/27432305.htm om ni är intresserade ;)?

Sen blev det lite ljus, en ny wookpanna, 2 lådor till Elsas alla lelsaker :) Nästa gång hoppas vi skadit hoppas jag på att vi blivit av med soffan och kan handla lite mer :)



Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

tack för tippset ang vällingen :)



men du när ska vi ses då ? :)

2010-05-11 @ 22:33:32
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Anonym

ja absolut :)



nej nej ja gymmar fortfarande på sats :) så nu kan vi träna tillsammans :D

2010-05-12 @ 23:33:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0