Tisdag

Idag blev det en heldag på rudan på FT. Det va skoj och Elsa hade roligt med hunden Ebba :)
Sen blev det en sen lunch på Kina, som jag har längtat efter deras currysås! I Love it!

När Totte kom hem packade vi ihop badkläder och åkte till Schweizerbadet och tog ett snabbdopp alla tre. Elsa va en riktig badkruka! Tyckte bara att det var kallt, så vi åkte hem ganska snabbt.

Elsa ligger och sover, Totte är hemma hos en kompis i Skogås och kollar på fotbollen, så jag sitter här själv och bara längtar massor efter honom! Sen längtar jag lite tills på lördag, då ska mina föräldrar ta Elsa över natten medans Totte och jag ska på finmiddag i Årsta. Det ska bli skönt med lite egentid med Totte, speciellt efter midsommarveckan, då allt bara va kaos!

Vi får se vad som händer imorgon, jag hoppas faktiskt på lite dåligt väder så jag kan få städa lägenheten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0