Ikea

Har precis kommit hem från Ikea med ett block samt några hundringar fattigare, men hittade massor jag ville ha till Elsas rum :)

På tal om blocket hade jag skrivit ner allt jag ville ha pch råkat lägga ifrån mig det, så det ligger någonstanns på Ikea =( aja... sånt är livet.

Det som handlade in va nya sängkläder till Elsa, ny stekpanna och en skobyrå :)

Ikväll blir det mys framför tvn, Elsa(läs jag) tittar just nu på "det regnar köttbullar" Elsa stannar till ibland och tittar, men fortsätter sen med något annat.. haha


Kommentarer
Sandra

Man köper alltid mer än man borde när man är på IKEA, haha! :)

2010-08-02 @ 15:05:12
URL: http://sandrastomberg.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0