Fredag..... redan?

Har inte riktigt fått in i huvudet att det är fredag, Det kan ju bero på att Totte är ledig nu och man får varannan sovmorgon ;)

Igår va min mamma här på besök, med min bror. Hon fyllde år, så då bjöd vi på en liten middag. De fick vara våra testpersoner på förrätten, jordgubbs och hallomisallad, som blev jättegod! Den ska vi äta flera gånger ;) Som varmrätt blev det Pasta Carbonara, på mitt sätt och till efterrätt min rödvinbärspaj med lite vaniljsvisp. Mamma blev jättenöjd över presenterna som hon fick och kvällen blev lyckad.

Imorse va det min tur att gå upp med damen. Ca halv 8 slog hon upp sina vackara ögon och ville upp och se sin favoritfilm! Djungeldjuret Hugo! Igår såg hon den kanske 5 gånger! Och hon tittar ungefär hela filmen som är 72 min.. Jag kan ju säga att jag och Totte går runt som fån här med låtara på huvudet! Haha!

Ikväll har vi suttit på 2 olika ställen, Totte framför GTA och jag framför Sims, haha men snart ska vi sova. Imorgon är det nämligen min tur att sova, men jag tror inte det blir så värst mycket sömn inatt, vi ska försöka vänja av Elsa med välling på natten, får se hur det går. Haha!

Imorgon ska vi på Oliwers dop, ska bli kul, sen flyttar vi nog ut på landet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0