dagen

Jag har äntligen fått bilderna från Skåne och jag är jättenöjd med de. Många va jättefina på både Elsa och begravningen. Kommer nog hitta många som jag vill framkalla senare ;)

Idag väckte Elsa mig halv 8, som alla andra mornar, hon fick välling till frukost, då hon ratar gröt och smörgås. Så under tiden hon drack förberedde jag lunchen, som vi skulle ha med oss. Sen drog vi oss till Öppna förskolan i Eskil. Elsa va jätteblyg i början, vi har ju inte vart där på kanske 3 veckor!
Men sen gick allt jättebra och hon lekte med alla =)

Efter det blev det en prommix mot "Som en saga" Skulle kolla lite om de hade några fina regnställ. Måste ju böjra leta smått efter dagiskläder till damen! Usch, jag har fortfarande inte fått in i huvudet att hon ska börja :)

Nu ikväll va vi och kollade lite på friggebodar på Bauhaus, vi hittade en som skulle passa oss, en jättefin på ca 10 kvm. Så jag hoppas verkligen vi får den :)


Imorgon ska vi till BVC och väga, mäta och Elsa ska få sin 1-års spruta, jag hoppas verkligen inte hon blir dålig =(
och sen ska vi vidare på FT där jag ska bjuda på tårta :)

Tänkte faktiskt ha en tävling på bloggen ;) Den som gissar rätt på Elsas vikt och längd, eller är närmast, vinner...... ett presentkort på valfri affär på 150 kr.

Senast vi vägde henne vägde hon  7,930 kg och va 72,4 cm lång, Så gissa på nu!!



Kommentarer
maria

Jag gissar på 9,210 kg och 74,6 lång

kram Maria

2010-04-20 @ 20:35:21
Kicki

Ha ha kul!

Tja, va kan hon ligga på nu då.

Ren gissning: vikt- 8510 g längd- 77 cm



Lycka till hos Bvc.

2010-04-20 @ 23:08:23
Twiggy

haha gissar bara för skojs skull :P 75 lång och 8,3 kg

2010-04-21 @ 13:29:45
URL: http://twiggzy.blogg.se/
Miku

Hon väger väl en 8 kilo och är typ.. 74-75 lång? :P

2010-04-21 @ 21:04:58
URL: http://miku-san.babyblogg.se
Jennifer

hmm, 75 cm lång och väger kanske ca 9kg? :)

Lycka till!

2010-04-22 @ 20:23:04
URL: http://madeinkreta.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0