Lägenhet + barnvagnsbio

Vi har fortfarande fullt upp med flytten och det blir inte lättare attv i börjar runt 17-tiden på dagarna, eftersom Totte slutar 16.. Men igår hann vi äntligen klart med att riva ner alla tapeter i vardagsrummet, så vi började spackla där :) Så idag blir säkert det färdigspacklat, sen ska vi hinna fixa köket, hallen och Elsas rum innan vi börjar måla. Tycker det är smartare, jag vill nämligen inte flytta in föräns vi har spacklat och slipat allt!

Men men idag ska jag till Sickla o träffa Årstamammorna, vi ska på barnvagnsbio =) Första gången för mig, undrar vad det är för film ;)

Nej men nu ska jag fixa mig och Elsa, ska iväg snart. Tudelooo


Kommentarer
Nadja

Åh va kul med barnvagsnbio, önskar vi hade de med :D

2009-10-07 @ 17:11:06
URL: http://sweetladysoul.blogg.se/
Twiggy

berätta hur det går till med barnvagnsbio :) väldigt sugen på det men osäker på hur det går till

2009-10-07 @ 18:55:40
URL: http://twiggzy.blogg.se/
maria

Hej Marie!



Hur var barnvagnsbion???

Kram Maria

2009-10-08 @ 08:19:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0