Sover nu!

Elsa sover och klockan är snart 22:00 och jag har inte hunnit byta blöja eller ge henne mat, så hon får vakna sen när hon är hungrig och vill ha ny blöja. Är helt emot att väcka henne, för hon vet ju själv när hon är hungrig.
Ska höra med Totte om han kan ta henne lite mer inatt, eftersom vi ska upp tidigt imorgon, så jag är pigg, för han jobbar ändås kväll, så han kan sova när vi har gått!

Idag blir Skrutt 3 veckor, helt sjukt egentligen, för 3 veckor och typ 12 timmar sen, låg hon i min mage och jag gick runt i lägenheten och svor! Tiden har gått så fort och hon har vuxit så mycket tycker jag!Hon har börjat träna nacken lite smått, men det är så svårt att få henne o träna den mer, för hon hatar att ligga på mage! Så vi får typ ha henne liggandes på våra magar, då går det bra, eller mja, hon tycker verkligen inte om det. Några förslag på hur vi ska göra för att hon ska kunna träna nacken utan att bli sur? Imorgon är det Skansen som gäller, har laddat batterierna till kameran, så den får jag inte glömma!

Nej nu ska jag packa ner det sista i skötväskan och fixa en väska till mig =D Sov gott!



Kommentarer
Tess

Tänk på att hon bara är 3 veckor gammal vännen. Att ligga på eran mage o är i bärselet är träning nog för lilla tösen. Du kommer märka när hon blir starkare. Ta det lungt o låt det ta den tid det tar. Hoppas ni får en trevlig dag på Skansen. Kramisar

2009-05-14 @ 08:12:49
URL: http://tessalonka.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0