Föräldragrupp+familjerätten

Skrutt vaknade vid halv 8 imorse och ville verkligen inte somna om! Hon va pigg och glad, så hon låg o lät lite för sig själv så Totte och jag kunde inte somna om. Men efter en liten stund somna hon äntligen om på mig! Vi vakna runt 10 igen och fick lite småbråttom eftersom vi skulle till BVC vid halv 12! Så det blev frukost och sen fixade vi oss på 1 timme! Rekord! Elsa hade gått upp 100 g på 6 dagar o vuxit 1 cm =) Allt såg bra ut, hon fick så mycket beröm och vi fick det, för hennes hud är sååå len. Haha!

Sen drog jag till Familjegruppen och fikade där, det va mysigt! Följde sen med ett mammagäng till centrum och kollade, köpte en klänning på Kappahl, Jättefin, och i strl 50! Har inte hittat någon tidigare =)
Sen satt vi en stund vid donken och åt.

Vid 16 skulle Totte och jag till familjerättet och skriva på papper om gemensam vårdnad och faderskap. Det gick snabbt och efter det gick vi hem och vilade, jag sov 1 timme med Skrutt på mig. Alltid lika mysigt! Och vid 18 kom Hannah och Micke och hälsa på o fika.

Vet inte varför jag reagerar som jag gör, Tottes kompis Nicke ringde och frågade om han fick bjuda Totte på födelsedagsmiddag den 15/5, eftersom Totte fyller den 16:e. Blev så himla avis! Jag vill också komma hemmifrån, men ändå vill jag inte lämna ifrån Elsa än. Men jag blev nog mest avis att någon tänkte så långt.
Får se vad jag hittar på då, blir nog hemmakväll... suck


Kommentarer
Marie Nellie´s Mamma

du o ja kan hitta på nått då, så slipper du va ensam :D haha

2009-05-07 @ 20:30:18
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Mamma

Inga problem, kan komma och hålla dig sällskap och äta en bit med dig om du vill. Kan kanske köpa med mig något gått från jobbet om det är det den dagen.

2009-05-07 @ 20:41:30
maria

Bjud över steff på tjej middag med några andra mammor o ta er ett riktigt tjej snack!! vet ja!

kram Maria/ trevlig helg

2009-05-07 @ 21:31:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0