090529

Idag drar vi till landet, ska bli så jäkla skönt! Men innan det måste jag upp till centrum o handla någon cider.
Ja, Marie ska dricka cider! Det är nog en av de positiva sakerna med ersättning, man behöver inte tänka på vad man äter och man kan faktiskt ta sig 2 glas vin utan att ha dåligt samvete någon kväll. + att Totte kan mata henne och om man behöver barnvakt så slipper man pumpa ut. Och det är faktiskt skönt.
Försöker fortfarande intala mig att jag mår bra av att inte amma, det börjar funka sådär nu. Men det är bara för hennes mage vart så bra de senaste dagarna! Igår fick vi byta 2 bajsblöjor, det är lycka för mig! Helt sjukt egentligen att man kan bli glad för en sån äcklig sak =P Jag är nöjd när hon är nöjd!

Men Elsa ligger och sover nu =) hon vakna halv 4 imorse och ville ha mat, sen vid halv 8. Sen har vi myst lite och jag fick henne nästan att skratta! Hon log 2 snabba gånger åt mig. Helt underbart!
Hon har ju börjat upptäcka sina händer, att de är väldigt goda o mysiga o ha i munnen, så hon är alltid nästan helt nerdregglad nu förtiden för hon har sugit på tummen eller hela handen. Men det är så mysigt tycker hon!

Längtar lite efter nästa vecka, kommer ha så mycket att göra! Ska klippa mig, sen träffa andra mammor, ska till sjukhuset på magngetröntgen och sen ska vi fira Stoffe som tar studenten på Fredag! Vart tar tiden iväg egentligen, han va ju bara halvmetern igår!

Är lite smånervös inför MR:en. Det blir jag varje gång, men nu har jag inte gjort den på 10 månader! Det är sjukt länge! Är bara nervös att de ska hitta nåt, vet inte hur jag ska orka det...



Kommentarer
Ellinor

Håller tummarna!Ha en skön helg,ses snart!Kram Ellinor

2009-05-29 @ 13:44:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0