Liam! Elsas prins!

Idag har jag träffat Elsas nya bästis! Liam! Han va galet söt! och så liten! Jag kan inte fatta att Elsa vart så liten! Min lilla plutt börjar bli stor nu!
Men efter en kaosmorgon med henne, kom vi iväg till Steph, och va fint de bodde! Blev så avis på deras soffa bla, GE MIG! Men lilleman som låg i, va ännu finare =) Elsa skötte sig exemplarisk där, skrek typ bara när Liam började.
Sen tog jag och Stepg våran första barnvagnprommis ner till Ica och handlade lite frukost till de och lunch/mellis till mig. Köpte lite frallor. Köpte också en sån där chickitadryck, mango/passionsfruk! Jättegod tycker jag, så jag testa och tog lite på fingret, så fick Elsa smaka, hon älskade det! Inga miner eller nåt! Bara smaskade och ville typ ha mer, men det fick hon inte! Men jag tyckte iaf att det va roligt att hon gillade det =)

Imorgon ska vi bara ha en slappdag, ska till Sabis bara och fixa lite till middagen, Totte jobbar sin sista dag på 6 veckor!
Det ska bli så skönt! äntligen få umgås mer med honom!




Min lilla bebis ca 1 timme gammal! Och snart är hon 3 månader!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0